Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Sample które musisz mieć jeśli robisz bity cz.2

40 darmowych paczek sampli hip hop, które każdy producent powinien mieć.

Wcześniejsze linki wygasły, ale jest duże zainteresowanie i postanowiłem wrzucić wam wszystko w pojedynczych paczkach, tak aby każdy mógł sobie pobrać sample, które mu pasują. Są to obecnie najlepsze próbki. >>SPRAWDŹ LINKI<<



Inspiracji wam dostarczą:

2Pac
50 Cent
9th Wonder
Aftermath, Interscope & Shady Records
Akon
Alchemist, The
Battlecat
Black Eyed Peas
Chamillionaire
Crime Mob
Danja
DJ Premier
DJ Toomp
Dr. Dre
Eminem
G-Unit
Heatmakerz, The
J.R. Rotem
J Dilla
Jay-Z Construction Set
Jazze Pha
Jermaine Dupri
Just Blaze
Kanye West
Lil Jon
Lox, The/D-Block
Mannie Fresh
Mobb Deep
Nas
Needlz
Neptunes, The
Nitti
OutKast
Pete Rock
Pitbull
Polow Da Don
Prince
Rick Ross
Roc-A-Fella Records
Ron Browz
Scott Storch
Swizz Beatz
Timbaland
Too Short
Trackboyz
Wu-Tang Clan
Ying Yang Twins
Young Jeezy

10 Komentarze:

Szymon pisze...

dzieki men :)

WieczUr pisze...

ej .. ja tego nie umie pobrac ... jak wpisuje ten kod to mi sie pojawia ten czas oczekiwania i jak sie konczy to mi sie ta strona na nowo wczytuje .. co mam zrobic ? .. to juz nie pierwszy raz ... z ta wtyczka do basu tez tak mialem ... doradzcie mi cos

Duch pisze...

Usuń ciasteczka w przeglądarce, a jak to nie pomoże to spróbuj z innej przeglądarki, ale usunięcie ciasteczek powinno pomóc.

Słoniowaty pisze...

Wszystko zajebiście ale proszę udostępnij jeszcze link główny ze wszystkim po prostu co tu się znajduje bo pojedynczo bez konta premium ściągać to jest ciężko trochę :) z góry dzięki pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Dajcie do tego jeden link :/ bo tego jest naprawdę dużo

WieczUr pisze...

Dziekowa Duch w innej przegladarce mi wszysko na lajcie idzie ;d

Anonimowy pisze...

spakować i wciapnąc na jakeigoś chomika. jak ktoś zapłaci 2 zł sms'em za 1gb transferu nic sie nie stanie. a nawet pakować nie trzeba. z chomika można ściągać całymi katalogami

Anonimowy pisze...

G-unit Rick Ross Wu tang Japierd8l3 ale zaj38i2a

Anonimowy pisze...

Kurde ale prezent dziekówa

Anonimowy pisze...

Jest opcja żeby wrzucić jeszcze raz? Bardzo bym prosił bo dysk mi się sformatował ;/

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger