Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Peja i Dj Decks - Reedukacja


Jak już wiecie nowa płyta Rycha i DJ Decksa nosi tutuł Reedukacja

- Tytuł jest przewrotny, bo wieloznaczeniowy - wyjaśnia.- Każdy ma swoje życiowe wybory i odpowiada za siebie. Na tyle dojrzałem, mam 35 lat, że poukładałem sobie pewne sprawy w życiu i spojrzałem na nie z innego punktu widzenia. Teraz chcę dać dzieciakom wskazówkę. Muzyka ich nie wychowa, od tego są inne komórki, ale mamy dużo do powiedzenia, mamy posłuch i chcemy dawać dobry przykład.

A o czym jest płyta?

- Chcemy powiedzieć "nie" postępującej brutalizacji życia - mówi Peja.- Od zawsze staram się na bieżąco komentować rzeczywistość, na przykład w "Dzieciach gorszego Boga", gdzie pokazujemy nastroje społeczne. Oczywiście jeśli raper powie "nie pij, chłopaku", to nie jest to żadne odkrycie, ale ja mam nadzieję, że jest coś więcej w tych tekstach.



2 Komentarze:

Anonimowy pisze...

Naprawdę dobra płyta warto kupić

Anonimowy pisze...

Ogólnie nie jestem zbyt wielkim fanem Rycha, aczkolwiek należy mu się nie wątpliwy szacunek za wkład w polski HipHop. Jeśli chodzi o jego twórczość, jak już wspomniałem nie jestem jego wielkim fanem ale nowa płyta "Reedukcja" wywarła na mnie ogromne wrażenie. Sądzę też, że co mądrzejsi słuchacze wezmą sobie do serca treść tej płyty i odpowiednią ją zinterpretują. Tak jak Peja powiedział: muzyka ich nie wychowa ale będzie miała na pewno duży wpływ.

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger