Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

[VSTi] Sampler Hip Hop SONiVOX Sampla


Jeden z najlepszych samplerów. Sampla daje nam praktycznie wszystko czego potrzeba. Możemy bezpośrednio zgrywac płyty winylowe, importować próbki, budowac własną perkusje lub grac na jednym z ponad 200 instrumentów. Sampla posiada intuicyjny interfejs więc jest bardzo prosty w obsłudze. W pełni funkcjonalny przebieg edycji, automatyczne i ręczne cięcie próbek to samo w przypadku mapowania klawiszy.
Mamy również doskonały korektor graficzny, chorus, delay, filtry, w pełni funkcjonalny edytor synth w tym LFO i wielle innych.
Pracuje z każdym kontrolerem. Możesz importowac sample w formatach, wav, mp3.
>>WIĘCEJ<<




26 Komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy te banki z dźwiękami znajdują się w tym downloadzie?

Duch pisze...

Tak, znajdują się.

ImSzoku pisze...

Czy to jest oddzielny sprzęt do robienia muzyki jak fl studio czy wtyka ? i czy polecacie ?

Duch pisze...

Przecież pisze Ci szoku, że VSTi. Ja polecam nie wiem jak inni. ;)

CeHa pisze...

siemanko, moglibyście mi wysłać link na maila (kuba004@gmail.com)? bo pobrałem rar`a i jakiś błąd wyskakuje. z góry dzięki

Duch pisze...

@CeHa wysłałem Ci linki na mejla.

ImSzoku pisze...

Ja mam 2 pytanka
1.Czemu podczas nagrywania perki na fl studio stope i werbel podkładam pod pady we wtyce FPC ale gram na keyboardzie to po nagraniu w ogóle to inaczej brzmi niż podczas nagrywania podczas nagrywania zajebiście wychodzi perka a potem tak chujowo jakoś brzmi

2.Czemu nie ma czatu ?

Anonimowy pisze...

Ej duch już ściągnąłem zaznaczyłem przy instalacji żeby sami Vsti zainstalowało ale podczas odpalania w fl studio jest jakis błąd i nie odpala się wiesz co to moze byc ?
"there was a fatal error loading the plugin's editor"

Duch pisze...

Im Szoku
1. Tzn. jak brzmi? rzuć linkiem, albo opisz.
2. Nie ma bo blog się zawirusował przez ten czat.

@pat-szo
Nie mam pojęcia dlaczego wywala Ci taki błąd. Spróbuj jeszcze raz, a jaki masz system. Ja sprawdzałem na xp jeśli masz 7 to nie gwarantuje, że będzie chodzić.

ImSzoku pisze...

Patszo i szoku to jedno konto tylko zapomniałem zaznaczyć nazwa w tożsamości.
1. w sensie jakby była opóźniona coś w tym stylu
2.spoko
3.mam xp spróbuje zainstalować cały program

ImSzoku pisze...

Nic to nie dało....

Anonimowy pisze...

Elo. Mam pytanko co do tego samplera, iż chcę go ściągnąć, ale nie za bardzo wiem jak go wkleić w fl studio. Da rade wytłumaczyć ktoś? ;) będę wdzięczny.

Anonimowy pisze...

Im szoku, możliwe że to przez latencje, wręcz bardzo prawdopodobne. Jaką masz karte i sterowniki?

Szoku pisze...

Karte i sterowniki czego ?

Anonimowy pisze...

A da sie jakos ominac ta licencje 5-dniowa??

Anonimowy pisze...

Ey jak podczas instalacji caly czas przy wypakowywaniu wyskakuje ze cos juz istnieje o takiej wadzen. Bo nie czaje jak to zainstalować

Duch pisze...

Daj screena tych plików. I powiedz mi czy wszystkie pliki na raz wypakowujesz czy każdy osobno.

Anonimowy pisze...

1. Co zrobić aby używać to na FLu?
2. Da się jakoś ominąć tę licencję 5 dniową?

Bartek pisze...

Aby uzywac w Fl-u zainstaluj go w folderze Vstplugin. I przy dodadawniu nowego instrumentu w Fl-u uaktualnij baze(instant->more->refresh) zaznacz go do uzywania(nowo wyszukane aplikacje zanaczaja sie na czerwono najczesciej). Potem wlacz go z listy.

Anonimowy pisze...

yyy, a ja mam taki problem, że w tym archiwum .rar w folderze Sampla Content wszystkie .wav wszystko jest popakowane w osobne archiwa i wypakowanie tego zajęło by prawdopodobnie lata świetlne, więc sobie to darowałem. Problem jest taki, że po instalacji nie mam pliku .vst więc nie moge tego odpalić w żadnym DAW :/ Nawet jak zaznaczam, że ma się zainstalować samo VSTi to to nic nie daje... Jakieś pomysły? Albo skąd mógłbym skopiować sam plik .vst/.vsti?

Sirgo pisze...

Ok program działa. Pytanie brzmi jak uzyskać pełną wersję?

MCyktor pisze...

Dołączam się do pytania kolegi. Jak uzyskać pełną wersję ?

Duch pisze...

Najprościej kupić ;) Poszukam i na dniach wrzucę.

Anonimowy pisze...

SIEMA JA MAM PROBLEM WSZYSTKO ZROBIŁEM I WYSKAKUJE MI TAKI BŁAD "THE SOFTWARE REQUIRES INSTALLATION OFDEVICE DRIVE TPKD AND A REBOOT BEFORE RUNNING.PLEASE REBOOT OR REINSTALL THE SOFTWARE" JUZ REINSTAL ROBIŁEM I NADAL TO WYSKAKUJE

Anonimowy pisze...

Musisz zainstalować odpowiednie sterowniki przed instalacją a później dopiero reboot.

Anonimowy pisze...

ImSzoku bębny lepiej ustawiaj na patternach a FPC zostaw se na saplowanie utworów.

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger