Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

(POLECANE) Sample perkusji Hit men

Twarde industrialne sample perkusji. Zestaw ten oferuje dużo moc próbek dźwiękowych opracowanych i zainspirowanych przez wielu producentów: RedOne, Just Blaze, Kanye West.
Paczka darmowych sampli zawiera ponad 400 dźwięków w tym między innymi:
- 60 kicków
- 60 talerzy
- 60 elementów perkusyjnych
- 122 efektów i inne.

Wszystkie dźwięki zostały sformatowane i gotowe do użycia w FL Studio, Halion, Kontakt, MPC2500 i innych.

>>POBIERZ DARMOWE SAMPLE<<



1 Komentarze:

Anonimowy pisze...

Napisze tutaj, kurwa myślałem że to forum padło, nie cgodził mi link, szukałem w necie i po długim czasie znalazłem. zajebiste forum, wrzucałem moje produkcje kiedyś, zapraszam na yt thebewuce

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger