Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Winyle do Samplowania / Martyna Jakubowicz - Maqulillage


Pierwsza płyta martyny jakubowicz która została nagrana w 1983 roku. płyta jest w klimacie blues, rock.
Gdy pierwszy raz tą płyte dostałem do ręki, to pomyślałem sobie, że nic ciekawego na niej nie znajde i odstawiłem ja do kosza z winylami. Kilka dni temu przypadkowo się na nia natknąłem i postanowiłem odsłuchac ją w całości i jednak coś z niej powycinać..
Spędziłem kilka godzin i udało mi się wyciąć około trzydziestu dobrych sampli, których użyje w najbliższej przyszłości,.
Więc płyte polecam osobą, które nie szukają całych taktów, a pojedyńczych ciekawych próbek.



Strona A
Instrumental cezara
kiedy będe starą kobietą
stłucz szybę i wyrzuć klucz
w domach z betonu nie ma wolnej miłości
albo cacy, albo lili

Strona B
władco światła, władco ciemności
która to faza
kretyni i osły
blues o zużytych butach i szczęśliwym końcu

>>POBIERZ<<

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger