Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Edirol Hyper Canvas


Alternatywą dla wtyczki edirol orchestral jest wtyczka edirol hyper canvas.
Mam tą wtyczkę od roku, a dopiero dzisiaj po raz pierwszy ją uruchomiłem.
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy po uruchomieniu tej wtyczki to bardzo przejrzysty interfejs.
Po lewej stronie mamy chorus, reverb, pan, level a nawet preview dzięki któremu możemy odsłuchac wybrany preset, a raczej przykładową melodie jaką możemu uzyskać z wybranego przez nas preseta. Jest to bardzo przydatne ponieważ nie musze się domyślac, jak dany dzwięk będzie brzmiał po ułożeniu kilku akordów, tylko od razu odsłuchje demko.


Jakie zauważyłem minusy?
Tylko jeden;
- Tak jak i w edirol orchestral, tak i w hyper canvas nie możemy grac na dwóch kanałach jednocześnie będziemy musieli użyc midi out (o którym pisałem tutaj) lub klonowac wtyczke.

No i czas na plusy
+ Dużo presetów
+ małe obciążenie procesora
+ wszystkie ustawienia zapisują się do flp.

Daje wam paczke w której znajdziecie
- Edirol HQ SuperQuartet v1.52
- Edirol Hq Orchestral v1.03
- Edirol Hyper Canvas v1.53 >>WIĘCEJ<<

10 Komentarze:

Anonimowy pisze...

MI WYSKAKUJE TAKI BLAD.... http://www.fotoszok.pl/upload/aee39883.jpg

Duch pisze...

hmm musiałeś coś źle zainstalować. Odinstaluj i spróbuj jeszcze raz.

Anonimowy pisze...

zaraz inna instalke sciagne i zobacze;)

Anonimowy pisze...

no i tak jak mowilem inna instalka chodzi;)

Duch pisze...

No to dobrze. Wrzuciłem instalke tą co miałem na kompie mi działa, dlaczego tobie pojawiły sie błędy to nie mam pojęcia.

Anonimowy pisze...

oj tego to juz nie wiem... nie zapisuja sie te dzwieki przy save projekt??

Anonimowy pisze...

http://www.sendspace.pl/file/c370ecaaaee63d9e9cfc152 taki bicik zrobilem na tej wtyczce;)

Duch pisze...

No ładnie. Popracuj jeszcze nad miksem żeby to jakościowo było lepsze i będzie dobry bicik.

Anonimowy pisze...

panie duch jakbys mogl dac swoje gg moze??

Duch pisze...

Co do mixu to dowiesz się większości na blogu.

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger