Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Smooth Poet - Sankhja


Wykonawca: Smooth Poet
Tytuł: Sankhja
Data wydania: 20 październik 2010
Miasto: Chełm

Siemano! Mam nadzieje, ze u Ciebie w porzadku, bo ja jakos sie trzymam. Ciesze sie niezmiernie ze masz okazje wlasnie to czytac, a juz zaraz zarzucisz to na sluchawki, glosniki, mp3, ipody czy cos tam jeszcze innego. Tej plyty nie kieruje konkretnie do jakiejs grupy odbiorcow, jest to po prostu 10 kawalkow nagranych podczas jakichs tam wojazy zyciowych. Czulem, ze musze cos z siebie wyrzucic, bo inaczej mnie rozerwie. Wyszlo mi jak wyszlo, i jestem w koncu nawet trroche zadowolony z efektu koncowego. Całośc została nagrana na instrumentalach, i troszke może ubolewam nad tym, ale nie miałem chyba chęci nagrywania wszystkiego od nowa pod bity autorskie. Mój album bedzie dopiero tak wyglądać. Wszystkie wokale zostaly zarejestrowane w studiu u CiV (pozdro! ) New Britain, Connecticut, USA ten czlowiek jest tez odpowiedzialny za mix i mastering materiału.

Chcialbym pozdrowic wszystkich ludzi, ktorzy mnie wspierali i pomogli w realizacji (Ada, Jimmy, ZeroJeden, Adas, i jeszcze kilku innych WIELKIE BIG UP!! )
NIECH TO SMIGA U WAS NA PLEJERACH!! POZDRO




01.Smooth Poet – Latam...................Mark Ronson - Ooh wee
02.Smooth Poet – Smooth Bangz*...........Christina Aguilera - Slow down baby
03.Smooth Poet – W Górę..................Jay-Z – The best of both worlds
04.Smooth Poet – Żyję Jak Chcę...........2pac - Po nigga blues Scott Storch Remix
05.Smooth Poet – Za Silny (Część I)......Jay-Z - Run this town
06.Smooth Poet – Love & Hate $$..........O.S.T.R. - Bonus Track
07.Smooth Poet – Sankhja.................O.S.T.R. - Big Money On The Table
08.Smooth Poet – Znow Złapać Oddech......Dr. Dre - Big Ego
09.Smooth Poet – Za Silny (Część II).....unknown instrumental
10.Smooth Poet – Tylko Ja................Statik Selektah - Laughin 

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger