Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Acapella Hip Hop


Gramatik-Wiatruczas
Paktofonika- Toniemy
Zipera - Do Roboty
Vienio Pele - Wewnętrzna Siła
Paktofonika - Jestem Bogiem
Paktofonika- Chwile Ulotne
WWO- Nie bój się zmiany na lepsze -
Pfk - A robi się to tak (mix)
Molesta - Muszę Przetrwać



Molesta- Jestem Jak
WWO-Damy Rade
Eldo - Kolejny Raz
K.A.S.T.A. - TAka prawda
Kasta squad - mix
WWO-Wieże że..



Gramatik-Friko
Vienio i Pele - To Dla moich Ludzi
Zipera - Sztuczna Twarz
Fenomem - Sensacja
Łona-Rozmowa
Paktofonika-Rób co chcesz
Zipera- Czarna Owca
Paktofonika-Lepiej być nie może
Zipera- Bez Ciśnień



Tomiko i Siwers - To Co Mam
wini, kamel, glowa, abel, wezu, sage, siwy dym - susz roslinny koloru zielonego
Peja - Szacunek Ludzi Ulicy Acapella
The Mona - Never
Miuosh - Pogrzeb (cała cd)
Macca Squad - Chwila
Aes - Muzyka i Ja
Mlodziak - Logika Betonu

2 Komentarze:

Anonimowy pisze...

siema daloby rade zalatwic acapelle kawalka "Brahu feat. ZIP Skład - jedno niebo" ?

Duch pisze...

Oj ciężko będzie. Nigdzie w sieci nie spotkałem się z tą acapella.

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger