Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

FL 9 hip hop tutorial (expresowo)



Przedstawiam wam tutorial - poradnik mojego autorstwa.
Jest on przeznaczony dla osób, które dopiero maja zamiar zacząć zabawe w FL9. Opisałem w nim krok po kroku jak zrobić najprostszy bit - pętle.
Opisałem to w taki sposób, że nie ma chu*a żeby ktoś nie zrozumiał ;)
Myśle, że w ciągu godziny opanujecie cały Fl studio i zaczniecie cykać własne bity.
Tutorial robiłem w oparciu o FL9 więc do posiadaczy dziewiątki go kieruje.
Używałem oryginalnych sampli które są w FL9, więc może byc problem jeśli ktoś ma 8 lub starszą wersje.
Jak by nie było po przeczytaniu tego tutka będziesz wiedział o co loto w tym wszystkim ;)

5 Komentarze:

Anonimowy pisze...

za pomoca czego to odtworzyc?

Anonimowy pisze...

nie da się ściągnąć;/

Anonimowy pisze...

Ktoś wie jak to można ściągnąc?:)
bo nie działa link...

Anonimowy pisze...

Link wygasl. Prosimy o nowy link ;)

Anonimowy pisze...

Prosiłbym o nowy link bo ten niestety nie hula...

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger